torsdag 12 juli 2012

Kortvarig kontakt!

Till och med med belysning!
Ja, idag har jag umgåtts med Bona i 8 timmar. Det var en hetsig, rivig och kraftslukande upplevelse! Som tur är så har förhållandet med Bona upphört nu i kväll, jag orkade inte en minut till. ;-)  Men vi har gjort ett bra jobb tillsammans! I morgon ska jag lämna tillbaks "kraftpaketet", och hoppas att jag inte behöver träffa det igen på ett tag! På riktigt länge om jag ska vara riktigt ärlig!
Jag kan med gott samvete hoppa över träningen idag, kommer att känna av de åtta timmarna många dagar framöver i armar och rygg.
Yngsta dottern fixade ett bad till mig i badkaret med levande ljus och gott te, det var verkligen som balsam för "kroppastöllet" att få slappna av i de värkande kroppsdelarna.
I morgon väntar den tredje rundan med penseln i taket, hoppas ska bli den sista... Och sedan kanske det blir lite govläggning?! På ett slätt underlag! Om jag kommer ur sängen vill säga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar