onsdag 18 januari 2012

Mycket träning...

fyller just nu mitt liv. Fast jag tar det fortfarande väldigt försiktigt eftersom muskelfästet i rumpan fortfarande gör sig påmint ibland. Men styrka kan jag köra och försiktig löpning. Det är svårt för mig att göra något försiktigt, jag är liksom lite mer "full fräs" om ni förstår. Man har ju ett slags livstempo som man gillar att leva i och göra saker i. Går det för långsamt så kryper det i kroppen på mig. Ibland är det en påfrestning att vara så för jag kan hänga upp mig på att det går för långsamt för andra ibland. Men som lärare har jag övat upp mitt tålamod när det gäller andra, så tålamodet brukar kunna ta överhanden som tur är.
Vad tränar jag till då, kanske ni undrar? Jag vill kunna vara med på Veteran SM i friidrott i Huddinge i början på februari. Det är inte så lång tid tills dess, men jag hoppas att det ska gå. Jag känner mig lite frustrerad över detta för jag vill kunna åka dit och prestera bra och vara nöjd när jag åker hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar