fredag 11 juni 2010

3 projekt anmälda...


Ja, idag drar det igång, fotbolls VM. Egentligen ätr det det mannen i huset som är fotbollsgalen, men jag har konstaterat att det är perfekt att sticka till en pågående match på TV. Därför har jag nu sporrat mig själv till att färdigställa 3 stickprojekt under fotbolls-VM.

Ett pågående projekt, den röda koftan som blir till, repas upp, blir till, repas upp och verkar aldrig bli klar.....
En färgglad bomullssjal i Catania Color.
Ett UFO, en rostorange sjal som ska få en virkad kant i Cotton Viscose.
Vi får väl se hur det går...

2 kommentarer:

  1. Koftan ser ju fin ut, men det blir nog svårt att sticka den till en fotbollsmatch, eller? Jag har precis varit på Eks Lilla Bod och "plockat" med mig lite garn hem... /Karin

    SvaraRadera
  2. heja Maria friskt humör det är det som stickning gör, heja, heja,heja!!!

    SvaraRadera