fredag 5 april 2013

Shopping...

Åter en dag i Växjö. En heldag mellan olika klädaffärer med döttrarna. Alla nöjda och glada när vi åkte hem. Möttes av väldoftande mat när vi kom hem som bäste mannen hade kockat! Åt och njöt med ett glas rött!
Handlade bland annat ett linne för att ha under senaste färdigstickade tröjan. Fick bli kvällsfotografering  med den på i solnedgång framför påskfjäderträdet. Tänk att påsken redan är över...
Tröjan har jag stickat i två färger av Noro Kureyon Sock Yarn ( färg S40 och S253) som jag valde att byta med jämna mellanrum tillsammans med det garnet följde hela tiden en tråd Safran från Drops
( färg 51). Mönstret som jag följde är från Garnstudios sommarkollektion och hittades HÄR.
Nu ska jag fortsätta på den grova stickningen jag nämnde igår. Är redan framme och ska sy ihop den. Här går det undan. God stickkväll!

Nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar