söndag 19 augusti 2012

Många järn i elden!

Glada friidrottare!
Denna helgen har jag hunnit lite av varje... Lördagen inleddes med bilfärd till Nässjö där det var dags för kvalomgång två för våra lag i DM. Vi fick ihop personer till två lag den här gången. Det presterades bra av dem alla och tjejlaget kvalade in sig till finalen som går i slutet av september. Härligt!
När vi tävlat klart tog vi vägen om Ikea i Jönköping där äntligen handtagen skulle inhandlas till skåp och lådor. Ibland är det svårt att bestämma sig...
Tidigare i år pratade jag med min brors ena pojk om Ikea, - Det är där man äter korv, vá? Var hans kommentar. Ja, vi har alla lite olika bild av saker och ting! Nu hoppas jag att det dröjer ett tag till jag behöver åka dit igen, besöken har varit många den här sommaren.
Idag har jag ägnat tiden åt att skruva i köket. Jag har monterat ihop hela köksön och satt på hjul på den. Den blir jättebra! Den innehåller flera lådor som rymmer mycket och det blir massor av arbetsyta som vi saknat tidigare i vårt kök. Nu väntar jag bara på skivan som ska vara på köksön, den ska komma denna veckan om allt går som det ska.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar