fredag 1 juli 2011

Mitt liv är rosa!


Jag har precis upptäckt att jag precis har påbörjat mitt andra nya rosa stickprojekt! Varför hålla sig till ett? Det är frågan som jag alltid ställer mig när jag sticker näsan i den ena påsen efter den andra och ser en massa påbörjade saker...
Nu ska det bli en väst där jag köpte garn och mönster i den underbara butiken i Köpenhamn, Sommerfuglen. Då jag stickat ett tag (faktiskt) slog det mig att båda stickningarna har samma färg. Ni tror väl inte jag är klok?!
Just nu är min trädgård fylld av allehanda rosa blommande pioner, det är den rosa tiden på
mitt år har jag just konstaterat. I år är jag hemma och njuter av härligheten, brukar missa den magnifika blomningen då jag brukar vara på målarkurs vid denna tiden. I år har jag tagit paus från kursen. blir ett och annat penseldrag här hemma. Motiv fattas ju inte... Det kanske blir något rosa!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar