söndag 27 februari 2011

Det är så gött...

å leva! Äntligen börjar jag komma åter från en segdragen förkylning. Har kunnat köra ett riktigt träningspass ikväll på roddmaskinen med efterföljande styrka för mage, rygg, sida och armar. Längtar efter riktig träningsvärk! Hur man nu kan göra det?! Jag kan!
Ser med lite fasa nästa helg närma sig med VSM, i vilken form är jag??
Det har varit en riktigt göttig helg med familjen. Yngsta dottern tävlade i Jönköping i lördags och sprang hem en länsmästartitel på 60 m i hennes åldersklass. Jag fick njuta och vara riktigt stolt mamma. Passade på att besöka IKEA, där var vi inte ensamma konstaterade vi snabbt, lönehelg! Äldsta dottern inhandlade lite prylar till sitt nyfixade rum.
Kvällen var bokad i soffan med koftsticke och melodifestival. Har precis inlett första framstycket. En riktig mjukisstickning... Jag njuter!

1 kommentar:

  1. grattis grattis till yngsta dottern då kan hon få vara lite mallig. åh vad skojigt!!

    SvaraRadera