fredag 4 februari 2011

Två på G!


Det är inte utan att jag fastnat lite i sockträsket! Och två på samma gång, nästan så jag själv blir impad... Men det är ett härligt träsk att simma runt i, man kan ju variera sig, bröstsim, ryggsim, crawl, eller rent av fjärilsim. Möjligheterna är ju oändliga, bara dagsformen avgör hur många varv man orkar! Det är väl variationen mellan projekten man kastar sig emellan som gör det så fulländat njutbart.
Får passa på att tacka mina kära kollegor för en mycket mysig stickkväll igår. Jättekul att få ta del av vad ni har i händerna för tillfället, och många spännande ideér på G. Något vi måste göra om!
Önskar alla en trevlig stickkväll! Gokväll!

2 kommentarer:

  1. Snygga sockor!! jag har just suttit och tittat på Totitoosh´s filmer och försöker mej på att sticka såna här fråntånsockor. Ganska roligt faktiskt men det tog ett tag innan jag fick upp maskorna på stickan.
    Trevlig kväll. Kram Sytanten

    SvaraRadera
  2. åh Maria det var en trevlig stickstund och underbara skratt. Mysigt tack själv.

    SvaraRadera