fredag 18 februari 2011

En vecka...

passerar så snabbt, jag har haft sportlov. Och jag blir otroligt frustrerad av att jag varit sjukt förkyld hela veckan och är fortfarande. Det är något jag bara HATAR, att vara förkyld! Lovade dottern på hennes födelsedag att vi skulle göra om hennes rum och det var ju planerat under denna veckan. Det har blivit lite si och så med det, orken har trutit. Har i alla fall lyckats måla hennes tak och snedtak med panellack fyra gånger. Har äntligen lyckats tona ner den äckligt orangetonade furupanelen som är vardagsmat i en sjuttiotalskåk. Jag är nöjd med resultatet!
Nu väntar bara tapetseringen, har testat med en våd innan det blev kväll. Den ser bra ut. Fortsättning följer.
Mina förberedelser inför veteranSM har också fått ligga på is pga. förkylingen. Det retar mig nog ännu lite mer. Jag bara älskar att träna!!!!
På stickfronten kämpar jag vidare med min tunna kofta. Har färdat två ärmar och är på g med bakstycket. Ska bli spännande att se hur den blir.

2 kommentarer:

  1. Åh vilken osis att du varit förkyld hela lovet.
    Jag kan berätta att jag har motionerat och stickat varje dag och tja... det är nog allt faktiskt. Eller nej... jo... jag var ju i Växjö och köpte lite underbart garn i går.

    SvaraRadera
  2. http://slojdnu.blogspot.com/2011/02/plastpasar-far-nytt-liv.html

    Kolla in detta

    SvaraRadera