fredag 10 februari 2012

I dag bär det av...

och kula ska det stötas! I morgon kl 10.00 får ni hålla alla tummar som kan hållas och tänka på mig där i kulringen. Jag ska ta i ända nere från tårna. Målet är att sätta ett nytt personligt rekord, jag ska passera 9,01 cm. Det ska gå!!!
Övrig tid får jag peppa och titta på andra! Förhoppningsvis utbyta träningstips, historier, och upplevelser med Sveriges övriga veteraner. I morgon kväll ska vi äta en god middag. Förhoppningsvis får vi också god frukost på hotellet. Jag tror det blir en rolig helg, men det hade varit ännu roligare om jag hade kunnat springa. :´( Men jag har blivit äldre och mer förnuftig?! Ja, denna gången lyssnar jag på kroppen. Här ska det lagas och läkas så att sommarsäsongen blir en riktig höjdarsäsong. Det är mitt mål framöver!
Det blir alltså en hel del bussåkning denna helg, och då vet ni = sticktid!!! Väskan är laddad med både med scarfstickning och strumpor. Perfekt snackestickning, för det lär ju bli en hel del "tjöt" i bussen. Kom nu ihåg, håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar