tisdag 14 februari 2012

Dagens första...


brasa. Finns det något mer härligt än att tända en brasa på morgonen och bara njuta, ha tiden, slippa jäkta iväg på morgonen. Inte ofta man kan unna sig den lyxen.
Har hunnit vara en stund hos sjukgymnasten också, ännu ingen ljusning, fortfarande ont. Blä!
Funderar just nu på att jag vill starta med någon ny stickning, kan inte bestämma mig, velar än hit, än dit, kan inte bestämma mig...
Kanske ska ta tag i mitt linjebroderi, ett broderi som sedan ska vandra mellan olika personer. Varje person ska sedan brodera sin del som de sedan gömmer. När alla slutligen har broderat var sin ruta på mitt broderi får jag öppna och kolla hur det blev. Det ska bli spännande och se helheten när det är klart. Men det dröjer...

1 kommentar:

  1. Jag har broderat min del på stygnhälsningen. Har insett att baksidan avslöjar lite för mycket när man rullar ihop det så jag försöker komma på en bra lösning för det. Typ ett tyg på baksidan som man rullar ihop det i och tråcklar fast det i. Hmm jag skall klura lite lägger något på bloggen när jag kommit på en lösning.

    SvaraRadera