måndag 13 februari 2012

Friidrottshelg!


Ja, det kan man verkligen kalla det. Två heldagar i Storängshallen i Huddinge. Veteran SM har gått av stapeln med många kanonfina resultat. Själv tävlade jag i kula denna gången. Tog en andraplats med en stöt 8 cm ifrån mitt personliga rekord. Känns som man borde vara nöjd med det resultatet men jag ville ju så mycket mer. Som jag berättat tidigare så fick jag ju hoppa över löpningen denna gången pga. min skada. Detta var så SUUUURT!
Nu är det rehabträning som gäller, och jag ska bli starkare och bättre!!!
Men vad många trevliga och roliga människor jag har träffat! Alla med sina erfarenheter och historier. Vi åt också en fantastiskt god måltid på lördagskvällen och lärde känna några riktigt goa göteborgare. "Lite" dans blev det också, ni som känner mig vet ju att jag älskar att svänga de lurviga. Då kan jag helt enkelt inte sitta still!
Eftersom vi åkte buss både dit och hem blev det en del stickat också. Jag blev klar med ett par strumpor till dottern. Nu njuter jag av sportlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar