söndag 10 oktober 2010

Träningshelg...

Ja, det är precis vad det låter som. Har varit två dagar i Jönköping och fått lära mig mer om friidrott. Hur man lägger upp träning för olika åldrar, vad ska man äta, styrka, koordination, spänst, löpskolning, stretch mm. mm. Ja, vi fick prova övningarna själva också!!! Med resultatet att man känner sig som ett kassaskåp, rörelseförmågan är "något" begränsad. Och jag som trodde jag var relativt vältränad. ;-) Det finns alltid nya muskler att upptäcka!
Turen var på min sida denna gången och jag slapp att köra. Vilket innebar massor av handarbetstid = njutningstid. Jag kunde virka på mitt senaste projekt, rutor i garnet Delight från Garnstudio. Har just nu kommit in i ett "virkstim". Bilder på rutorna som blir väldigt olika pga. garnet får ni se en annan gång.
Varför slutför jag inte ett projekt innan jag tar mig an ett nytt?

1 kommentar:

  1. därför det roliga är att påbörja och se hur det blir och om det blir som man tänkt sig

    SvaraRadera