söndag 3 oktober 2010

Snickeri, snickera tralala...


Sakta men säkert växer mitt takbygge över trappen. Det är en utmaning att pröva något nytt.
Man får klura ut nya lösningar efter hand. Sånt gillar jag! Det har varit två blåsiga dagar.
Fyra stolpar är resta och jag har börjag kapa på lockläkten på väggen för att kunna sätta upp en regel där som ska kunna bära takkonstruktionen.

På handarbetsfronten så fortsätter jag med att virka ihop alla mina blommor. Jag tror att det blir riktigt bra, vi får väl se... i tanken är jag redan flera projekt framåt i tiden, varför är det alltid så???

Längtar till den 20 n0vember då jag ska åka för dagen till Köpenhamn, kanske någon kan tipsa om mysiga saker att göra där?

1 kommentar:

  1. men hallå är det inte den 20 jag oxå skall till köpenhamn hmm????

    SvaraRadera