fredag 13 augusti 2010

Så ljust är livet...


och framför allt mina tre fönster i vardagsrummet. De har bytt skepnad. Jag är jättenöjd, det blev ett helt nytt rum med det vita. Nu ska jag fortsätta utomhus om jag får vädrets makte med mig. Just nu skiner solen i alla fall! Bara att kasta sig över färgpyts och penslar och ladda med något bra i mp3-spelaren så går det som en dans. Peptalk, peptalk!!!!!

Har mjukstartat och precis jobbat mina två första dagar efter semestern. Faktiskt ganska skönt att komma igång lite lätt. Nästa vecka blir det mer på riktigt. Man kan inte klaga efter denna sommaren, jag har hunnit lite av varje men ändå inte allt som jag hade tänkt mig. Det är ju tur det så det finns lite kvar att ta tag i till hösten. Ha,ha! Precis som det aldrig kom upp nya idéer i skallen på mig. Det finns mycket man vill förverkliga...
Det är så roligt att leva för då får en si hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar