tisdag 10 april 2012

Jag som nästan lovade...



mig själv att inte handla mer garn efter inventeringen härom dagen. (Men det blev aldrig riktigt så och det skulle ju vara dumt, för det kan jag aldrig hålla) Men nu har det hänt igen, några knapptryckningar så är det fixat. Och det var rea! Om det nu är någon ursäkt. Men det är garn till en tröja jag kollat in länge i boken Misty av Kim Hargreaves. Den innehåller väldigt många fina modeller och denna jag ska göra nu har funnits i bakhuvudet länge! Garnet är från Rowan och heter Fine milk cotton. Bara det inte luktar sur mjölk då man använder den?!
Fick en glad nyhet idag av grannen då vi kom hem att vår gemensamma katt var tillbaka och låg inne hos honom och tog igen sig. Hon har varit borta i 2 dygn. Åhhh vad vi har hunnit sakna henne, vad man fäster sig lätt vid djur. Vår lilla gosiga Maja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar