söndag 17 april 2011

Det ultimata påskgarnet...


är funnet! Trots namnet (Frost) det bär så tycker jag att färgerna talar för sig själva. Det ska bli strumpor av det. Jag bara älskar att sticka strumpor. Det blir åter ett par från tån och upp.

Just nu tar jag paus från utejobb. Vänta på bröd i ugnen. Det ska bli gott till kvällen med nybakat.

Ute har jag slutfört min rosengrotta som jag påbörjade på sensommarn förra året. Det är som en stor pergola där jag har en fantastisk honungsros som växer över alla breddar. Får nog skära ner en del av den för att kunna hantera den.

Det är helt underbart att åter kunna vara ute och gotta sig i vårsolen.

1 kommentar:

  1. Ja, vilket fint påskgarn!
    Det där med rosengrotta låter helt underbart... måste nog prata snällt med maken ome en pergola. Vi har en härligt solig dag här med.

    SvaraRadera