fredag 21 maj 2010

På nära håll...




Jag säger det en gång till, ogräs är vackert! Och tiden springer ifrån mig (det oroar mig som "gammal" sprinter :-). I år har jag liksom våren skyndat långsamt. Vad har jag hunnit? Efter inspektion i trädgården konstaterade jag snabbt att det hänt mycket och lite till sedan jag senast var aktiv med att klippa bort fjorårets "bös" på perennerna. Det var ett tag sedan som ni säkert med mig konstaterar. Det finns alldeles för mycket roligt i mitt liv, jag vill göra så mycket! Sticka, måla, trädgård, träning, friidrott och mycket mer. Sedan finns det ju en massa måsten som inte är lika roliga. Man får ju prioritera, och varför inte det roliga?! Man lever ju bara en gång... Jag håller tummarna för en regnfri dag i morgon, för då blir det trädgård för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar