onsdag 24 mars 2010

Jag är värd en belöning!

Ja, stickning kan faktiskt var en belöning. Även om inte alla tycker det så är det så för mig. Att få sitta en stund i soffan och bara låta händerna jobba med stickorna och hjärnans tankar bara kan få fladdra fritt. Varför ska jag belönas då, kanske du undrar? Har precis suttit i 2 timmar och skrivit omdömen om mina elever. Man vrider och vänder på orden för att få fram rätt budskap, så att de ska peppas till att prestera ännu bättre. Vad det har ändrats, nu ska allt vara fokuserat mot olika mål...
Nej, soffhörnan nu kommer jag! Och vid lite eftertanke så har jag ju också satt upp ett mål, att bli klar med min tröja! Så jag får börja på något nytt...
Fast i kväll är stickningen utan mål, bara en njutning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar